2012. október 24., szerda

Én megmondtam...

Én előre szóltam, hogy a rotakapálás MINDIG  az eszköz megszerelésével kezdődik. Nem a levegőbe beszélek, sok ilyet láttam már. De G nem vett komolyan. Azt hitte, viccelek. 

Természetesen a munka tényleges megkezdésekor nem indult a gép, úgyhogy két, lábon kihordott agyvérzést követően G elkezdte megjavítani (Valaki egyszer magyarázza meg nekem, hogy milyen elképzelhetetlen okból kezd el egy férfi szerelni egy gépet, ha egyszer nem is hasonlít a szakmája a szerelőéhez. Rejtély. Én se kezdek el szerelni, ha valamelyik háztartási gép bedöglik..)

Szóval, eltelt 2-3 óra, amikor a gyerekekkel halkan beszéltünk és osonva jártunk, hogy ne zavarjuk apát (aki közben ilyeneket kérdezett:"Most nézd meg, ezt is meg ezt is megnéztem, mindkettő működik, akkor mért nem indul be???"Gondolom, ez költői kérdés volt.).

Na, de pár óra szerelés, 1 hegesztés és még némi bosszankodás után beindult a kapálás nagy lendülettel. Jött még a szomszéd Feri pár tippel a tökéletes, lábnyom-mentes eredményért és rövidesen el is készült a mű. 

Egyenletes és van szimmetria-tengely is. Ahogy G szereti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése